Veel gestelde vragen

Ik wil een rondvlucht boeken in een plaats maar ik vind geen resultaat?

Wanneer er nog geen resultaat is in de plaats waar u een rondvlucht wilt boeken, dan zijn daar op dit moment nog geen vaartuigverhuurders aanwezig of aangesloten bij NuRondvlucht.nl.


Betaal ik veilig via NuRondvlucht.nl?

NuRondvlucht.nl is aangesloten bij Pay.nl, een online betaalprovider. Pay.nl voldoet aan de strenge regels die zijn opgelegd door de Nederlandsche Bank. U betaalt veilig en vertrouwd.


Kan ik meerdere soorten rondvluchten boeken?

U heeft op NuRondvlucht.nl direct inzichtelijk wat de voorraad is van de verhuurder, in de gewenste plaats waar u wilt huren. Dit kunnen ballonvluchten, rondvluchten, proeflessen en helikoptervluchten zijn. U kunt verschillende vluchten boeken en daarna direct reserveren en afrekenen.


Bij wie boek ik de rondvlucht?

NuRondvlucht.nl biedt alleen rondvluchten van officiƫle rondvluchtcentra. Wanneer u online uw rondvlucht heeft gereserveerd, ontvangt u van ons een bevestiging met daarin precies vermeld waar de rondvlucht zal starten. De verhuurder is op de hoogte van uw komst.


Moet ik borg betalen?

In de bevestigingsmail staan verschillende details van de sloepverhuurder. Het kan zijn dat de verhuurder een borg of een kopie van uw rijbewijs wenst.


Als aanbieder op NuRondvlucht.nl staan?

Dat kan kosteloos. Laat uw gegevens achter via onze site en wij nemen spoedig contact met u op.


Hoe kan ik zien of de verhuurder wel voldoende vluchten beschikbaar heeft?

Wanneer u het aantal vluchten invult die u wenst te reserveren, ziet u de voorraad van de aanbieder vermeldt staan. U kunt dan niet meer vaartuigen huren dan het getal dat daar staat. Om wel op het gewenste aantal rondvluchten te komen kunt u een andere datum/tijd opgeven.


Ik wil ook andere rondvlucht reserveren, kan dit ook via NuRondvlucht.nl?

Ja, als u tijdens het reserveren eenmaal op "boek nu" heeft geklikt, zit de reservering in uw winkelmandje. U heeft nog niks vast staan en kunt rustig verder kijken op de website naar andere rondvluchten. Wilt u naast een rondvlucht ook een andere activiteit boeken. Dan kunt u onder aan deze pagina terecht bij het kopje "Iets anders huren?" terecht.


Kan ik annuleren?

Wanneer u online een rondvlucht heeft geboekt bij een verhuurder en u wilt annuleren, dan kunt u contact opnemen met de desbetreffende verhuurder. Nusloephuren.nl kan niet garanderen dat een annulering geheel kosteloos is.


Ik wil graag een wijziging doorvoeren.

Wanneer u reeds een reservering via NuRondvlucht.nl heeft gemaakt dan staan deze vaartuigen ook voor u gereserveerd. Mocht u een wijziging hebben in uw reservering dan kunt u contact opnemen met de verhuurder en vragen naar de mogelijkheden.


Ik ben op zoek een groot aantal vaartuigen voor een event, kan NuRondvlucht.nl hier een rol in spelen?

NuRondvlucht.nl is een online platform voor aanbieders in Nederland. U kunt online de voorraad bekijken van de verschillende aanbieders. Wanneer deze voorraad niet toereikend is en het gaat om grote aantallen die tevens op locatie gebracht dienen te worden, dan adviseren wij u om rechtstreeks contact op te nemen met de verhuurders. Dit kan niet via NuRondvlucht.nl


Kan ik op alle dagen van de week een rondvlucht boeken?

NuRondvlucht.nl is een platform van verschillende verhuurders in Nederland. Iedere aanbieder heeft zijn eigen openingstijden. U krijgt alleen de beschikbare verhuurders te zien die ook open zijn op de dag dat u een rondvlucht wilt boeken.


Kan ik bij twee verschillende aanbieders rondvluchten boeken?

Ja, dit kan. Nadat u op "Boek nu!" klikt tijdens de reservering wordt de activiteit in uw winkelmand geplaats. Hierna kunt u rustig verder kijken naar een andere rondvlucht. Uw rekening wordt niet belast.